luku II Eroaminen ja Sovitus:IHMEIDEN TEKIJÖIDEN ERITYISIÄ PERUSPERIAATTEITA

     1.Ihme tekee tarpeettomiksi alemmalle tasolle liittyvät huolenaiheet.Koska se on kaavoista poikkeava aikaväli tavanomaiset aikaan ja tilaan liittyvät näkökohdat eivät päde.Kun panet täytäntöön ihmeen minä sovitan sekä ajan että tilan mukautumaan siihen.



     2.Selvä ero sen välillä mikä on luotu ja mikä on tehty on välttämätön.Kaikki paranemisen muodot perustuvat tälle oikaisulle tasojen hahmottamisessa.



     3.Älä koskaan sekoita oikea- ja väärämielisyyttä.Vastineen antaminen minkääntyyppiselle erheelle muutoin kuin halulla sovittaa on tämän sekaannuksen ilmenemismuoto.



     4.Ihme on aina tämän erheen torjumista ja totuuden myöntämistä.Vain oikea-mielisyys voi oikaista tavalla jolla on mitään todellista tehoa.Käytännössä sillä millä ei ole todellista vaikutusta ei ole olemassaoloa.Sen vaikutus on siten tyhjyys.Olemalla vailla todellista sisältöä se on projisoinnille altis.



     5.Ihmeen tasojen-säätämis voima johtaa oikeanlaiseen hahmottamiseen parantumista ajatellen.Ennenkuin näin on tapahtunut parantumista ei pystytä ymmärtämään.Anteeksianto on tyhjä ele ellei se tuo mukanaan oikaisua.Ilman tätä se on pohjimmiltaan arvostelevaa eikä parantavaa.



     6.Ihmeille alttiin mielen anteeksianto on ainoastaan oikaisevaa.Se ei sisällä minkäänlaista arvostelua.Toteamus "Isä ,anna heille anteeksi ,sillä he eivät tiedä mitä he tekevät" ei millään tavalla arvota mitä he tekevät.Se on Jumalalle esitetty pyyntö parantaa heidän mielensä.Siinä ei ole viittausta erheen seuraukseen.Sillä ei ole merkitystä.



     7.Käsky "Olkaa yhtä mieltä" on julkilausuma valmiudelle ilmestyksiin.Minun pyyntöni "Tehkää se minun muistokseni" on ihmeiden tekijöiden vetoomus yhteistyöhön.Nämä kaksi toteamusta eivät ole samanlaatuisia todellisuudessa.Vain jälkimmäinen sisältää tietoisuuden ajasta sillä muistaminen on menneisyyden palauttamista mieleen nykyhetkessä.Aika on minun ohjauksessani mutta ajattomuus kuuluu Jumalalle.Me olemme olemassa ajassa toisillemme ja toistemme kanssa.Ajattomuudessa me olemme olemassa Jumalan yhteydessä.



     8.Voit tehdä paljon oman paranemisesi puolesta sekä muiden jos ollessasi tilanteessa jossa pyydät apua ajattelet siitä tällä tavoin:


          Minä olen täällä vain ollakseni aidosti avuksi.

          Minä olen täällä edustamassa Häntä joka lähetti minut.

          Minun ei tarvitse huolehtia siitä mitä sanon tai mitä tehdä koska Hän Joka lähetti minut tulee ohjaamaan minua.

          Olen tyytyväinen olemaan missä tahansa Hän toivoo tietäen että Hän kulkee sinne kanssani.

          Minä tulen paranemaan kun annan Hänen opettaa minua parantamaan.

          

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

luku III Viaton käsityskyky: SOVITUS ILMAN UHRAUSTA

luku I IhmeidenMerkitys:PAKENEMINEN PIMEYDESTÄ

luku II Eroaminen ja Sovitus:JUMALAN ALTTARI